smulansvarld

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Måndags film....

Av smulansvarld - 16 april 2012 12:41

Sol mestadels idag men absolut inte nån go värme..när ska den komma tro?

Idag blev det en rask skogstur med efterföljande lydnadsträning för syster. Och oj vad jag sprang!

Matte med...men det var efter mig.... för hon fick nog av att jag stal godiset varje gång hon la ut det i skålarna när dom skulle träna dirrigerings apportering  .


Så idag fick jag både vara störning OCH rastat matte  .


Här kommer en film från helgens träning...och tyvärr syns inte jag mkt då matte höll fast mig pga det jag skrev ovan....





Hej hopp!


 

 
 
Ingen bild

Höglandet

16 april 2012 13:27

Hej Syster Yster! Go Go Go!!

 
Ingen bild

Jenny o Brio

16 april 2012 14:14

Du tillahndahåller annerligen många bra tjänste du smulan ;)

 
Ludde

Ludde

16 april 2012 15:58

Det där såg kul ut även om jag inte fattade riktigt vad det gick ut på. Skulle syster springa till godisskålen? I så fall ska jag också börja träna... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Laika

Laika

16 april 2012 20:44

Åh en sån syster du har, så duktig hon är. Fast intet ont sagt om ditt arbete som både rastade matte och fick godis som du förtjänade efter allt fint arbete du gjort med att rasta henne ;) Bra jobbat Smulan!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

17 april 2012 00:57

Vaddå höll fast ... syster kunde väl ha sprungit fortare i stället!!!???
Förresten så är du mycket midnre än hon, så det är ju klart att DU behövde godiset mcyket bättre!!!!!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Rasmus

Rasmus

17 april 2012 10:01

WOW, vilken fart systern fick upp och så fick man se en liten skymt utav dig också, härligt.

Å nu kan jag bara få tala om, att min matte är som fastklistrad och ser filmen om och om igen… fattar nadda, hm.

Vov.

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards