smulansvarld

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Smulan funderar....

Av smulansvarld - 4 januari 2013 20:35

Alltså ska inte mattar respektera vad vi fyrbeningar sätter för mål? Jag bara undrar!?

För ni har väl inte redan glömt vad mina mål var och då speciellt ett ..# våga vägra glitter?


Nu kanske detta inte är glittrigt men det det faller iallafall under mattes bling bling ideér!!! Grrrr.

Alltså våga vägra glitter.


Jag löper nu som matte så lustigt kallar det och då har hon fått för sig att hon ska hitta ROSA små byxor till mig  !

Vill hon göra mig till grannskapets mupp lr???


Illa nog att jag tvingas gå runt i ett par svarta  



 





Hej hopp!

 
 
Ludde

Ludde

4 januari 2013 23:49

Förstår precis hur du känner! När jag var valp fick jag ha en svart gördel på mig i hundaffären för att inte pinka på golvet. ALLA hanar måste det sa dom! Vi handlar inte där längre... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

5 januari 2013 13:12

Näädu Smulan. Ingen hänsyn tas till era egna önskemål... Life can be hard, men rosa är väl ändå ganska kaxigt snyggt?!! Det tycker jag iallafall :) God fortsättning på 2013! Hoppas att du lyckas bättre med andra av dina mål, såa tt matten tror att det var hennes idé egentligen :)

 
Ingen bild

Anki, Nisse och Zelda

6 januari 2013 17:59

Smulan! Vad som än händer någon mupp blir du aldrig! Möjligtvis grannskapets tuffaste Lady! :)

 
Laika

Laika

26 februari 2013 17:08

Men Smulan, vilka svarta byxor? Då måste dom smälta in så bra på dig att dom inte syns ;)
Rosa hade förstås klätt dig väldigt fint, men du är ju en tuffing så något annat kanske skulle klä dig bättre? Lite nitar kanske eller en döskalle? Hihi Jag har massor med olika varianter av löptrosor hemma, fast nu kommer jag förstås aldrig mer behöva ha dom på mig, skönt.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards