smulansvarld

Alla inlägg den 28 april 2012

Av smulansvarld - 28 april 2012 10:53

När vi var ute imorse kände jag att jag behövde äta lite gräs. Och när vi kom in igen åt jag min frukost...men den kom upp igen rätt fort.

På mattan  ...


Sen har jag tagit det lite lugnt, lät syster gå ut o träna med matte själv..jag orkade inte störa dom idag  .


Efter lunch ska jag på kalas och då ska jag ha mitt bling-bling halsband sa matte..suck o stön!

Men jag får väl ställa upp så hon blir nöjd.


  



Hej hopp!

Av smulansvarld - 28 april 2012 08:39

Godmorgon!  Sitter just  nu i soffan och studerar hur en skata blir retad? av ett gäng småfåglar.

Oj vad de flyger runt runt där uppe i trädet, slåss de om vem som ska bygga bo var tro?


Nåt att kika vidare på när vi ska ut på morgonrastningen nu....



Hej hopp!




Ovido - Quiz & Flashcards