smulansvarld

Alla inlägg den 17 april 2012

Av smulansvarld - 17 april 2012 12:07

Efter en lång runda idag så tänkte jag ju såklart att vi skulle träna syster som vanligt. Så i god tid när vi körde ifrån skogen började jag gnälla så matte skulle veta när hon skulle svänga in vid gräsplanen...MEN hon stannar inte utan fortsätter hem!!!

Vilodag tyckte matte hon skulle få idag, trams tycker jag... så jag förde ännu mer väsen.

Men det var ingen som överhuvudtaget brydde sig om vad jag tyckte, för hem for vi  .


Men när vi kom hem fick jag låna den nya gula svansbollen och det UTAN att jag behövde träna nåt för den!?

Så nåt bra blev det ju iallafall.



  

....prövar att smaka lite först..


  

...kanske skaka den riktigt riktigt mkt!


  

...nej en rullning får den..


  

....lr så gräver jag ner den...


  

...fast först ska jag se hur stort jag kan gapa..



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards