smulansvarld

Alla inlägg den 22 april 2012

Av smulansvarld - 22 april 2012 19:37

Idag blev en städdag av både mina borgar(burar) och värsta spa för mig! Allt skulle tvättas och det var kloklipp och storbad,hej o hå.

Nu torkar jag mig på fällen i systers bia bädd...jag måste ju få tbx min narturliga doft!!


Innan det blev storstädning av mig o mina saker räddade jag herr Sork.....




 

Av smulansvarld - 22 april 2012 10:01

Igårkväll när jag och matte var ute på en liten promenix runt här hemma mötte vi en mamma med sin cyklande lilla flicka. Gissa vad flickan frågade när hon såg mig...OM JAG VAR EN KATT!!!!????

Jag trodde mina stora öron skulle trilla av, hur kunde hon se en katt i mig??


Både matte och mamman förklarade att jag var en hund...

Och vilken katt kan apportera så här fint,tex...(vad jag vet?...)


  



Hej hopp! 

Ovido - Quiz & Flashcards