smulansvarld

Alla inlägg den 24 april 2012

Av smulansvarld - 24 april 2012 12:38

Såja hemma efter en rolig promenad med busiga syster, hon vallar mig värre än värsta border collien!? Och jagar mig runt träden i full fart..det gäller att ducka och kasta sig åt sidan!



  


På vissa ställen i skogen där solen lös mellan träden såg det riktigt trolskt ut...


  


Och medan jag gick där i urskogen...


  

(för mig blev ju pinna riset en skog  ...)


Så hittade jag en karta...så nu var det ingen risk vi gick vilse  .


  




Hej hopp!

Av smulansvarld - 24 april 2012 08:54

Strålande sol och så här långt ser det ju lovande ut  . Gräset har börjat ta fart och växa nu, så på morgonrastningen testsmakade jag det...lite väl mkt enligt matte.

Och väl inne igen är frukosten nu uppäten och snart ska det bli en skogsrunda,träning etc.



Hej hopp!








Ovido - Quiz & Flashcards