smulansvarld

Alla inlägg den 12 april 2012

Av smulansvarld - 12 april 2012 12:43

Eftersom matte skulle byta däck idag blidde det bara en runda runt slingan här hemmavid. Och jag blev lämnad ensam medan de fixade däcken, för såklart fick syster följa med.

Bra träning i stökig miljö tyckte matte.


Och så sa hon att jag på samma gång tränade att vakta "huset" själv? Vakta,öh...jag gör det jag är bäst på, snusa gott i soffan  .



  


Snick snack, iallafall har vi strålande soligt vårväder idag, så gott att jag slapp kläder och matte lät mössan stanna hemma,det ni!


Och en sån här vacker fjäril såg matte oxå igår...om än den var på fel sida av fönstret?! 


  



Hej hopp! 

Av smulansvarld - 12 april 2012 08:24

Har precis kommit in från morgonrastningen, den vi gör i snudd på sovande tillstånd..den enda som verkligen är vaken är syster..

Och idag såg jag ett märkligt sällskap,en farbror gick där med sin vita lurviga hund och med dom skuttade 2 kajor??!

Jag kom helt av mig att skälla lite på dom....


Nähä men nu är det frukostdax!



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards