smulansvarld

Alla inlägg den 20 april 2012

Av smulansvarld - 20 april 2012 13:59

Jaha, fast matte själv suckade djupt över det trista vädret så ska ni inte tro att hon lät mig ligga här och försöka stirra fram solen!

Nädå, här skulle ut och gås en skogstur innan matte skulle göra annat hon planerat, tack o lov gick det undan så jag kunde inta soffan snabbt igen!

Men det verkar segt det där med solen, för än syns den inte...


Och snart ska matte iväg och träna syster men jag tror banne mig de får göra det utan min hjälp  .

Jag ligger nog kvar i soffan och kanske biter lite i min gula svansboll då o då....Ja,för det har jag väl berättat!?

Syster Yster tycker den är äcklig att ta i gapet för den piper så lätt så nu är den min!


  




Hej hopp! 

Av smulansvarld - 20 april 2012 08:51

-Jaha,då var det äntligen fredag och ledigt igen sa matte och tittade ut genom fönstret och suckade.

Varför sucka då, tänkte jag??


Men när vi kom ut på morgonrastningen förstod jag och suckade lika mkt... Regnig dag,bläh...hallå vad e min SOL?!

Jag ska lägga mig här i soffan när jag slukat min mat (går ju fort för de ynka pulorna kan jag räkna på en tass!) och kolla om solen kommer idag.



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards