smulansvarld

Alla inlägg den 30 april 2012

Av smulansvarld - 30 april 2012 11:08

Jaha då är man nyss hemkommen från vetrinären och den räliga sprutan   fast matte var mäkta imponerad hur duktig och väluppfostrad jag var. (Jag tog nog de flesta med storm där inne iofs  liten må jag vara men lite klass får man ju ha  ...)


Jag skällde inte ut nån annan i väntrummet, jag hälsade snällt ( läs avmätt...) på vetrinären och hennes hjälpredor och jag sa inte ett ljud när den gigantiska sprutan kom.

Sen trippade jag ut till bilen med högburet huvud....och pust,där var det skönt att komma tbx ska jag säga!  Äntligen över för denna gång!


 



  


Och medan vi var iväg så hann solen komma här hemma och det är helt underbart ute!

Så i em blir det ut i skog o mark med fika lovade matte  !



Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards