smulansvarld

Alla inlägg under mars 2013

Av smulansvarld - 16 mars 2013 10:28

Så ska jag sammanfatta den senaste tiden. Födelsedag har jag ju haft,närmare bestämt den 7 mars...

inget märkvärdigt kan jag berätta för er ,att fylla hela 3 år.

Present ja,men var var tårtan?


 


Sen har snön och frysande kalla nätter kommit tbx! Vad sägs om - 14 när man ska ut på morgonrastning..och då är vi redan inne i mitten på mars!??? NÄR SKA DETTA TA SLUT?

Dessutom har matte åkt på dunderförskylning,så ingenting händer här,suck.

Borde jag väl iofs inte klaga på...men t.om jag tycker det börjar bli liiiiite väl trist att bara sova hela dagarna.....


 


 

- "snälla,kan vi gå upp nu?!!!"


 

-"ja,pleeeeaaase,KOM NU!!!!"




Hej hopp!




Av smulansvarld - 1 mars 2013 12:19

Minsann trodde jag inte ögonen skulle ploppa ut idag när vi kom ut????

SOLEN lyser!!!!

Och den värmer så där mysigt gott som det bara gör när man anar våren runt knuten...(ja,det där var mattes ord, för så tramsigt lyrisk blir då inte jag!   )


Men jag instämmer i att den värmer  ...så nu ska jag bara få matte att dra av mig skitkläderna.


Och vet ni vad?


Om sex dagar FYLLER JAG ÅR!!  Och jag blir hela 3 år säger matte, samtidigt som hon suckar att jag tappat min busiga rackartygs sida...förstår inte alls vad hon menar???


För ett¨år sen höll jag på så här....


 


...och så här.... 



Nu tycker hon att jag mest är sån här....


 




Hej hopp!


 

Skapa flashcards