smulansvarld

Alla inlägg den 2 april 2012

Av smulansvarld - 2 april 2012 12:23

Brrr,kyligt var det allt idag men oj så kul jag hade! Först gick vi en rask runda i skogen och jag sprang så mkt mina små ben orkade.

Såg det här lustiga...har de orientering för både stora och små?


 


Men där hann vi inte stanna för syster hade nästan mer spring i benen än mig, så iväg bar det...



   


Efter promenaden blev det den sedvanliga träningen för syster och banne mig fick jag vara med heeela tiden. Jag var jätte mkt störning, så mkt att faktiskt syster sprang upp från platsen  .

Så då fick hon träna ännu mera på det, och nästa gång var hon inte så lättlurad.


Sen fick jag träna det jag kan bäst...att springa till konen.


 


Och springa DET gjorde vi sen,syster och jag!


  


  

...Du och Jag, syster...vi e bästisar vi!



Hej hopp!




 




 

Av smulansvarld - 2 april 2012 08:52

Matte har väl aldrig sett mig så ivrig att följa med ut som nu på moronrastningen...men idag ska jag verkligen hålla mig framme och se till att jag är med på ALLT,så det så!


Att det sen var för att jag hade brått ut för att uträtta andra saker, behöver ju inte hon få veta...


  



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards