smulansvarld

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Gårdagen....

Av smulansvarld - 29 april 2012 10:18

Igår var jag som sagt på kalas och då träffade jag mina kusiner Totte och Minos  .

Och denna gång tyckte jag det var mkt roligare ...för jag lyckades skrämma dom (fast jag själv var nog skrajast !?..) för jag satte igång o skällde på dom av ren chock, när de tornade upp sig framför mig när vi kom in genom dörren .


Och stora var dom (slutar dom aldrig växa??..),så lite läskigt var det även om jag lyckades få upp dom i nåt lustigt träd med små hus och annat på...


  


     -attan vilken liten ettrig sak att föra väsen! Titta du åt det hållet Totte, så håller jag koll på andra hållet!



Sen hittade jag jätteroliga leksaker som jag ville ta med hem. Oj så kul jag hade med dom, stackars kusinerna såg inte glada ut alls?!

Men jag for fram som en tornado bland deras saker iallafall och till slut vågade jag mig ända fram till det konstiga trädet där de satt uppe.


  


Men en hemsk sak fanns mer i det där trädet...en spindel stor som bara den! Och den var en lömsk rackare!


  


Men till slut fick han sig en omgång med  


  


Efter mkt lek och bus (ja det var klart bara jag som gjorde...) så var det tårtdax och då var vi rätt coola både Minos, Totte och jag...för vi klarade av att sitta i knä alldeles jämte varandra  

Matte var rätt imponerad av mig. Fast jag kunde ju inte riktigt låta bli att opponera mig högljutt när det blev för mkt dalt med kusinerna och inte mig!


Hej hopp!



 
 
Laika

Laika

29 april 2012 12:56

Det var ena stora kisekatter men tur att du visade vart skåpet ska stå, även om det var lite läskigt. Jag har bara kommit så nära katter vid några enstaka tillfällen, men ingen katt har direkt velat leka med mig :( Jag vill ju veta mer om dom där rackarna.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards