smulansvarld

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Annandag jul...

Av smulansvarld - 26 december 2011 09:34

Efter den sedvanliga torra frukosten har jag lekt med mina nya julklappar...och då och då stal jag systers med, för den piper så skoj.


Jag blev himla glad för mina nallar, fast syster tyckte jag kunde varit lite mer fokuserad på att öppna paketen och inte bara fara runt bland allt där var. Men det var ju så spännande, jag ville ju se i allas paket!


Däremot var vissa av mina julklappar så där mindre kul, som kläderna tex...och ve och fasa paketet från tomten!

Från honom trodde jag att jag skulle få det bästaste bästa eftersom han tyckte jag varit snäll??!

Näe...ett bling bling halsband var vad det var  .


  


Där var iallafall EN som var nöjd...matte,suck.


  


Tur jag kan fick dom här små söta kompisarna!


Nu ska jag leka vidare ett tag till innan matte drar ut mig på promenad med nya jackan och glittrigt runt halsen,huga!

 
 
Ingen bild

Jenny N

27 december 2011 08:44

Vilken himla tur att du har en syrra som får roliga pipleksaker som du kan låna! Och OJ vad du ska glittra fint på promenaden!
Ha en god fortsättning och ett gott nytt år!

 
Rasmus

Rasmus

27 december 2011 20:01

Hm, här tycker man redan att du glittrar så fint :) men du måste väll ändå hålla med om att halsbandet är väldans snyggt, eller?

Säger som "Jenny N" Tur du har din snälla syster Yster som delar med sig av allt :)

Puss på nosarna där!

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards