smulansvarld

Alla inlägg den 12 december 2011

Av smulansvarld - 12 december 2011 11:34

Idag är jag lite piggare och lite mer med på noterna...om än matte tycker jag är värsta gnällspiken ännu.


Men jag följde ju med frivilligt till skogen idag och ledde vägen för de andra gjorde jag oxå.

Ibland fick jag t o m vänta in dom!?


  


  Det blev en lugn runda bland nerfallna träd och en och annan intressant doftplats.


Efteråt skulle matte träna syster, men jag gnällde mig till lite aktivitet oxå...

Så det blev lite trix som uppvärmning, sen...


  


...sitt kvar övning, som jag klarade av trots jag huttrade i kylan!


Sen blev det att träna konen..



...iband imponerar man på matte,hihi


Tyvärr fick jag sitta i bilen när syster tränade,grrr.

Men då härjade jag loss bland mattes saker i baksätet, man måste ju protestera då och då!


Efteråt körde vi hemåt och matte handlade julkort. Rätt fina tycker jag, fast allra finast hade de varit med mig på ...




Hej hopp! 

   

















 





 

Ovido - Quiz & Flashcards