smulansvarld

Alla inlägg den 14 december 2011

Av smulansvarld - 14 december 2011 11:32

Här kommer bild från gårdagens Lucia tåg...

hi hi nä men det kunde blitt ett super sött lussetåg!





Tack Gizmos matte för jättesöta bilden!


Hej hopp!





 

Av smulansvarld - 14 december 2011 10:58

Om ni visste vad jag såg igår!!  Tomten!

Han skrämde allt mig lite,  men jag ska nog få tag i honom vad det lider!   

Men vad jag inte riktigt fattar är att matte ju maler på om att tomtar och troll bor i alla de där stubbarna vi ser ute i skogen...så vad gjorde han då här hemma???


Och en sak till,hm...han var ju knappt större än mig?!


Matte lovade försöka ta en bild på honom nästa gång han kikar fram ur lådan.


Tills dess får ni nöja er med söta mig  ...



 

..självlysande öron?



   

...åhh vad högt för lilla mig!



   

..mmm,smaskens med pinnar!


Hej hopp! 

Ovido - Quiz & Flashcards