smulansvarld

Alla inlägg den 25 december 2011

Av smulansvarld - 25 december 2011 23:42

Idag har jag inte kunnat skriva här som jag velat, för internet har krånglat heeeela dagen och jag som skulle berätta om mina paket, grrrr.

Nu säger matte jag bara får kika in här en liten stund och då ska jag berätta om mina kusiner Knoll o Tott..oj jag menar Minos o Totte  


De är dubbelt så stora som jag, hela 4 kg stora och lite läbbiga. Och väldans busiga!


  


  


  Och här har matte lyckats få Minos att se ut som en lampa...den stackaren.



En julklapp jag fick var lille kalsong tigern, men jag fick dela honom med syster. Men det gör inget för hon tyckte inte han var så datt-vänlig så jag får ha honom nästan helt för mig själv.


  



Men syster fick iallafall öppna paketet där han låg...


  



Imorgon kommer fortsättningen... nu ska jag sova?


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards