smulansvarld

Alla inlägg den 26 december 2011

Av smulansvarld - 26 december 2011 20:01

Jag slapp promenad med alla nya kläder och halsband, för vi for ut i skogen och då ville ju inte matte jag skulle smutsa ner nåt nytt.

Så gamla slitna halsbandet och vanliga jackan åkte på..passade mig utmärkt  .


Resten av dagen har jag lekt med mina nallar och vilat på systers nya fäll mellan varven...


  


Sen fick jag ett nytt smaskigt tuggben som jag mumsade lääänge på...och när det var slut snodde jag systers rester med...


  


      



  


Nu ska jag snusa i soffan tycker matte för hon ska se film....men jag har inte bestämt mig än?


Hej hopp!




Av smulansvarld - 26 december 2011 09:34

Efter den sedvanliga torra frukosten har jag lekt med mina nya julklappar...och då och då stal jag systers med, för den piper så skoj.


Jag blev himla glad för mina nallar, fast syster tyckte jag kunde varit lite mer fokuserad på att öppna paketen och inte bara fara runt bland allt där var. Men det var ju så spännande, jag ville ju se i allas paket!


Däremot var vissa av mina julklappar så där mindre kul, som kläderna tex...och ve och fasa paketet från tomten!

Från honom trodde jag att jag skulle få det bästaste bästa eftersom han tyckte jag varit snäll??!

Näe...ett bling bling halsband var vad det var  .


  


Där var iallafall EN som var nöjd...matte,suck.


  


Tur jag kan fick dom här små söta kompisarna!


Nu ska jag leka vidare ett tag till innan matte drar ut mig på promenad med nya jackan och glittrigt runt halsen,huga!

Ovido - Quiz & Flashcards