smulansvarld

Alla inlägg den 31 december 2011

Av smulansvarld - 31 december 2011 21:46

                               GOTT NYTT ÅR!



Nu är detta året snart slut och det ska bli spännande att se vad för äventyr 2012 har att bjuda på..


Det sista för iår här blir lite bilder matte försökt sig på med sin julklapp. Jag tycker nog jag blev riktigt söt ....


  


  


        


   



Hej Hopp! 

                                   

Av smulansvarld - 31 december 2011 15:18

Ja tänk vad vädret kan ändra sig!  Igår sol och härligt bara skön värme som fattades... idag vitt av frost överallt och -5 grader,strålande sol först men nu dimma överallt?


Och inte fick jag följa med syster och matte ut och spåra heller, för dom skulle spåra med träningskompisar och då fryser små Smulor säger matte, hm?!

Jag fryser väl alltid?


Men tja jag hade det gott i min favvo pläd, så kanske jag ska vara nöjd...


Jag ska få följa med på en promenad runt kvarterett nu, matte hoppas bara vi slipper fyrverkerier som en del inte kan låta bli att smälla i tid o otid.


Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards