smulansvarld

Alla inlägg den 22 december 2011

Av smulansvarld - 22 december 2011 22:47

Det blev en runda till skogen idag med och lika mkt snö var det. Men matte slapp bära mig alls, jag sprang glatt från första stund  .


Vilket hon inte fattar varför jag ska trilskas vissa dagar när ,som hon säger, jag har hur roligt som helst när jag väl är ute? Men man måste ju få vara lite sån då och då, tycker jag..


Senare på dagen for matte iväg och skulle handla lite julklappar och när hon kom hem igen såg hon så nöjd ut?  Hon hade visst hittat nåt såååå sött och ur gulligt till mig??

Nu vet jag inte riktigt om jag ska bli orolig!?!

Hon har ju som sagt sina ideér  ...


Hej Hopp!

Av smulansvarld - 22 december 2011 08:38

....men jag fortsätter snusa ett tag till.



  


     


  


  



Blundar jag riktigt hårt tror matte jag sover djupt på riktigt....

Ovido - Quiz & Flashcards