smulansvarld

Alla inlägg den 6 december 2011

Av smulansvarld - 6 december 2011 11:20

Idag såg det ut så här när vi kom till skogen..


  


Och matte hade satt spår på dagordningen, även för liten Smula. Fast det kan jag säg att jag absolut inte var sugen på i detta kalla vädret!

Men vem lyssnar på mig,grrr.


När matte lagt ut våra spår så skulle det ju klart först promeneras men då total vägrade jag!

Jag stod envetet kvar vid bilen när dom gick, fast syster Yster hela tiden kom springande tbx och skulle hämta mig!  En och annnan utskällning fick jag till slut med av henne, men då blev jag arg och gick under bilen och tjurade.


 


Men tror ni jag vann kampen, nädå..klart som korvspad att matte skulle ta fram mumsgodis så man inte kunde motså att komma fram  .


Fast hon fick bära mig ett tag iallafall, tills jag inte kunde motstå jaga efter syster. Sen var det riktigt kul där i skogen  .


Och spårade duktigt gjorde jag sen oxå, och matte litade helt på mig idag så hon hade inga snitslar i spåret bara start o slut.

Hela vägen fram till lilla nallen nosade jag mig fram och sen blev det jummie-pastej som belöning! Tänk att jag inte ville va med först??!


Matte tyckte min tröja passade mig PERFEKT idag, så duktig som  jag var (till slut...)!


  


Hej hopp! 







Ovido - Quiz & Flashcards