smulansvarld

Alla inlägg den 10 december 2011

Av smulansvarld - 10 december 2011 15:14

I förmiddags fick jag följa  och handla julklappar, vilket jag tyckte var lite konstigt för att handla får aldrig vi fyrbenta följa med på normalt?

Och in i butiken fick jag med följa med!

Det var en väldoftande butik och mkt kul att titta på! Fullt av roliga leksaker,bollar,tuggben,godis, bäddar,kläder ja allt du kan tänka dig i hundväg!


Och det var just kläder som var mattes mål och därför jag skulle med..för att prova. Men hallå,då vet jag ju?!

Men matte lät mig välja ut mumsgodis efter klädprovning,så jag valde 2 olika..en påse med Duck breast och en med Chicken twist  .

Så nu har jag glömt vad vi egentligen gjorde i butiken...för mattes skull  .


Hej Hopp!

Av smulansvarld - 10 december 2011 10:20

Morgonbestyr...matte har bäddat sängen. Men glömde nåt...


  


  


MIG!!   


Ovido - Quiz & Flashcards