smulansvarld

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Mamma Smulan?

Av smulansvarld - 8 december 2011 10:52

Alla tycker jag är hemskt gnällig just nu? De sista dagarna har jag följt matte i hälarna överallt och hon har blivit förvånad när jag hela tiden vill upp i knät...nu förstår hon sa hon.


Jag tror jag har små bebisar?? Vad yrar hon om!? Bara för att man gnäller, är kelig , xtra gullig...och hm...samlar på alla nallar?


  


       


   


   


I allafall är det ett hårt jobb att hålla reda på de små liven, de ska tvättas och man ska bära dom hit och dit..jobbigast var att hoppa upp i soffan med dom, men dom måste ju oxå få mysa i min favvo pläd...


Matte ska skaffa öronproppar och syster får stå ut med xtra mkt ögontvätt..    hon är min allra största bebis  !



Hej hopp!

 

 



 
 
Rasmus

Rasmus

8 december 2011 11:37

Inte bra, inte alls bra och hälsa matte din att hon genast tar bort alla berberna så ska hon se att du snart lunar ner dig! Skendräktighet är både jobbig och väldig krävande, så jag förstår att du har det jobbigt just nu.

Inte heller kul med dyrare kurser, bläää.

Tasspuff

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

smulansvarld

8 december 2011 12:04

Ja precis vad matte gjort,grrr inte en nalle så långt ögat kan se! För mitt eget bästa sa hon,hm?

 
Gizmo

Gizmo

8 december 2011 11:55

Jag samlar också på nallar.. Är det lite gay varning på mig då?
JAG kan ju inte få ngr valpar..fniss...
Har varit ute på en fin och kall promenad idag. Har du tid så kika in. Min matte säger att hon skulle adoptera dig om du inte hade haft ett så bra hem. MEN det har du ju... ATTANS.. *fniss*

http://gizmopojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards