smulansvarld

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Söndag fm...

Av smulansvarld - 4 december 2011 12:32

Nu har vi precis kommit hem från skogen och minsann hade vi tur med vädret idag!

Men precis innan vi skulle köra blev det svart ute och det haglade duktigt för att sen gå över i regn,brrr sa jag.

Inte en dag till muttrade matte och höll på att vägra gå ut...jippiii tänkte jag, hon låter som mig och kanske man skulle få fortsätta mysa i soffan?!


Men nej, det blev ändå skogen och vi fick ju fint trots dålig början så det var faktiskt rätt kul.


  

..en strimma sol.


Idag fick jag inget spår men däremot fick jag springa med när syster gick sitt. Och hon var jätte duktig, blev inte störd av mig alls fast jag försökte ta belöningar och slut.

Syster är allt snäll hon  .

Matte blev oxå jätteglad för idag tog syster skogspinnarna utan tvekan, så en nöjd matte trots hon snavade över mig några gånger...


Men ett uppletande fick jag göra efter syster gjort sitt. Och gissa vad? Jag sprang HELA vägen in med den lilla nallen!

Ja, nog blev matte imponerad ..men vad gör man inte när hon hade värsta pastej mums som godis idag!!


  

..här ser jag till att spårutrustningen är ok...


  


Så nu har jag varit såå duktig att jag kan mysa vidare i soffan...


Hej hopp!


 
 
Gizmo

Gizmo

4 december 2011 15:16

Vilken härligt dag du haft. Min har inte varit fy skam heller.
Varit ute och lekt och tränat lite inkallning. Men vi gör det bara för att det är skoj. Vi tävlar inte eller ngt sånt. Men vi gör kul saker iaf.. Sök efter godis.. gå fot... osv.
Jag avundas dig verkligen din fina jacka.. Ser sååå skön ut..
Nospussar
Gizmo

http://gizmopojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards