smulansvarld

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av smulansvarld - 25 januari 2012 12:39

Är vintern här för att stanna länge nu!?


  


Visst är det väl fint och så...men Smulor vill ha  !


Jag slapp iallafall traska med på rundan idag för matte skulle träna med syster samtidigt, så det var jag himla nöjd med,hi hi.

Sen blev det lite inomhus träning för mig när de kom hem...fortsatte med snurr åt höger och det börjar ta sig,men matte får fortfarande visa lite.

Sen måste jag lära mig stadga i både sitt,ligg...jag har för mycket myror i rumpan säger hon?

Stå skulle med övas och det var ännu värre att stå still nåt längre än en nanosekund,hi hi.

Vi avslutade med target och där stampade jag så matte häpnade av förtjusning! Ja det är inte mkt som behövs för att roa henne  !


Två vänner.....


  


  


....så mysigt kan man ha  .



Hej hopp!






Ovido - Quiz & Flashcards