smulansvarld

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av smulansvarld - 8 januari 2012 18:02

Dagen fortsatte i lugnets tecken och det närmsta man kunde komma action var väl kloklippning och ett litet bad  ...


Jag försökte mig på att kassera klotången, men det visade sig vara systers jag fått tag på...så jag kom inte undan iallafall.


  


Och badet ska jag väl i ärlighetens namn erkänna är rätt gott iallafall. Och matte tycker jag luktar så gott sen  .


 



Syster slapp undan med bara klorna klippta, men hon är ingen vacker syn de gånger hon badar, hi hi...


  



Hej hopp!


Av smulansvarld - 8 januari 2012 11:21

Det har blivit mkt tidsfördriv i form av tuggben i god väns lag medan matte kurerar sin förkylning...


  

...inte helt fel heller..


Här har matte övat med kameran.


  

Foto på en tavelbild...


   

...foto på syster..


 

Ovido - Quiz & Flashcards