smulansvarld

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av smulansvarld - 24 januari 2012 12:38

Brrrr, riktigt kallt var det där ute på skogsrundan, -7 grader och idag ville jag inte ens lämna min ryggsäck!

Fast matte tyckte tvunget jag skulle röra på mig lite...så på vägen hemåt där det var skottat fick jag vackert trava på själv.  

Och det tyckte syster var på tiden..hon ville ju ha nån att jaga. Mkt ska man få stå ut med här i livet!

Jag fick ducka för glatta livet!


Så det var skönt att komma in i värmen igen sen.


Lite bilder på hur man kan få upp värmen snabbt om man är en liten Smula...


  



  


  


  


  




Hej hopp!

Av smulansvarld - 24 januari 2012 09:07

Igår fick jag en ny cool fleecetröja och den är sååå varm och go! Den ska jag ha under min jacka nu när vi ska ut i skogen .


 


Och ryggsäcken står klar.... så jag tror inte jag kan klaga idag  .

Ovido - Quiz & Flashcards