smulansvarld

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av smulansvarld - 21 januari 2012 18:39

Gissa vad?  Idag har det fortsatt snöa i mängder!

Så här såg det när syster och matte var ute en långrunda här hemmavid (jag slapp följa med tack o lov..)



  


  


Så nu har vi snö i massor, fast vem vet hur länge det varar? Och jag som anade våren....Jag undrar var alla småfåglar gör nu?

Dom som hade näbbarna fulla av byggmaterial....slutar dom bygga nu?


Fast jag får väl göra det bästa av det...så här såg det ut när vi busade i snön igår.



  


  


  


  


  


Hej hopp!



Av smulansvarld - 21 januari 2012 09:47

Ännu en dag med snö....


  


Och idag är det kallt så vägar och trottoarer är isiga, snön har fått skare och är alldeles hemsk att gå på för mina små tassar, brrr.  

Annat var det igår, då var snön mjuk och härlig att springa runt i!


Tänk...man skulle ha små varmfodrade kängor?



Hej hopp!





Ovido - Quiz & Flashcards