smulansvarld

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av smulansvarld - 1 januari 2012 19:41

Tror det kallas mjukstart, för idag har då matte inte gjort många knop..t o m lilla jag är förvånad??


Jag har kunnat ligga och gosa i hennes knä mest hela dagen, och då är det konstigt  .

Till slut fick jag roa mig på egen hand, vilket jag är riktigt bra på...jag har ju dessutom massor av nallar och min boll,så det blev mkt spring o bus.


Och det fick matte att vakna till en gnutta och ta oss med ut på en runda, denna gång utan regn  ...


Runt en timma var vi ute och det var en ny runda för mig, så xtra spännande och mkt att titta på. Men tro nu inte jag var trött när vi kom hem...nä jag orkade allt ge nallarna en omgång till.

Matte tror jag härjar så med dom varje gång vi varit ute, för att jag ska få upp värmen...


  



  



Hej hopp!




Av smulansvarld - 1 januari 2012 12:11

Ja då är det nytt år...och så här långt har den första dagen på året börjat väldans soft. För oss alla...


Matte säger att på tv kör de bara repriser idag. Och då kan jag väl kalla dagens promenad med en repris... i regn, suck o stön!




Ovido - Quiz & Flashcards