smulansvarld

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av smulansvarld - 22 januari 2012 20:29

Idag delades promenaderna upp, en på fm här hemma och en i em ute i skogen. Men usch vad jobbigt att gå, hårt,isigt och attans kallt för små tassar!


Annars har jag mest lekt med min lilla boll, bitit matte i tårna, fått mina egna klor klippta och dessutom fått stå ut med att få öronen rengjorda.


Matte hon har försökt sig på att filma mina trix, men hon kunde ju förberett mig bättre...jag menar,hallå...jag blev ju väckt ur min törnrose-sömn!



Men här har jag vaknat till lite iallafall....



 




 

Av smulansvarld - 22 januari 2012 10:32

Sovmorgon blev det idag  . Fast vi vaknade alldeles för tidigt först av att det skottades utanför, så då blev det frukost och rastning....sen sov vi igen!  Me like  


Appropå frukost.... sån här skillnad är det på min och systers "oemotståndligt goda" torrfoder!  ...var är rättvisan här i huset?  


  



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards