smulansvarld

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av smulansvarld - 13 januari 2012 21:16

Idag blev det en tur till skogen och matte hade kameran med.

Men vi hade inte tid lr lust att posera, för vi hade mkt spring i benen  ...


Sen lekte matte med bilderna som blev lite, och tja jag vet inte vad jag ska säg.....



  


...men kanske hon behöver träna liiite mera  ...


Hon gjorde likadant med systers.


  


Nu är det dax för mig att boa in mig för kvällen, så..


Godnatt!

Av smulansvarld - 13 januari 2012 12:57

Oj, vad roligt jag hade innan! Jag retade syster och sprang runt , hoppade, bet och gjorde utfall mot

henne..allt under full fart så hon inte skulle hinna ta mig  .


Egentligen vill jag ju inte hon ska ta mig, men jag vill ju hon ska försöka, typ jaga mig lite och hänga på o busa..men hon stod där bara i hallen som ett fån och undrade vad som hände  !

Ibland kom där ett o annat grymtande halvmorr och stamp med tassen, så då körde jag med "springa så fort jag kan förbi" en stund. Och huj vad det gick, jag åkte kana på golvet så matte trodde jag skulle göra spår i parketten!


Så egentligen vet jag inte varför syster blev så trött och utslagen...det var ju jag som härjade??

Men jag höll henne sällskap en stund iallafall..


  



Hej hopp!  

Av smulansvarld - 13 januari 2012 09:10

Ligger här på morgonkvisten och kikar på tv, medan jag väntar på nåt roligt ska hända..


Matte har fått dille på att kolla på vissa serier på sista tiden. Först ut brukar vara Vakna med the Voice, sen The Vampires Diaries, sen Hem till gården, sen Grey's Anatomy och så fram till igår...Ramsay's best resaurant. Förstår inte hur hon orkar, men det blir kanske så när dom e krassliga,tvåbeningarna? Hm?


Så nu ligger jag som sagt här och stirrar med...


  



Ovido - Quiz & Flashcards