smulansvarld

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av smulansvarld - 4 januari 2012 14:49

Nyss när jag "hjälpte" matte städa och kasta ut allt julpynt hittade jag min söta lilla nalle "skadad"...och jag märkte att den var kletig av schäfer dregel?!


Får nog ta ett allvarligt snack med syster Yster  ..


  


  


Fast matte säger jag inte ska skylla allt på henne nu bara för julkransen råkade illa ut.


Dessutom lovade hon laga den sen...matte alltså  

Av smulansvarld - 4 januari 2012 10:38

Varför ska det alltid storma?! Och varför får de just de namnen? Och varför helt plötsligt en Emil?


Ja där har jag lite att ligga och fundera på nu medan stormen viner utanför..och matte antagligen inte lär ta oss till skogen.


  


  


...och ja...matte är förkyld ( så mkt för all det där nyttiga c-vitaminiga hon köpte...)!



Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards