smulansvarld

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Äntligen helg!...

Av smulansvarld - 27 januari 2012 08:53

.....säger matte glatt idag, så jag instämmer lika glatt  !


Nu ska vi inta frukost och sen får jag se vad dagen bjuder på för kul, matte har nog en plan?

Hoppas det i den planen rymms en sån här....



  


Var alldeles förlänge sen jag fick lov att smaka en sån!


Hej hopp! 

 
 
Rasmus

Rasmus

27 januari 2012 09:48

Nya, varma kängor blev det, men sorligt nog ingen semla, då ingen för tillfället fanns, hm. Men matte köpte en stor påse M som också är en utav hennes stora favoriter, voff.

Diggar din nya fleecetröja och får man fråga vart du hittat den?

Jo, här virkas det på löpande band, tur matte ändå ser mig ibland, morr.

Trevlig helg till er. Tasskramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Rasmus

Rasmus

27 januari 2012 11:13

Tack... och den ser verkligen skön ut, hoppas att den finns i min storlek bara... ska genast kika på den, tack igen :)

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ludde

Ludde

27 januari 2012 11:14

Klart som korvspad att du får länka till mig. Får du smaka på semlor? Jag brukar diska gräddskålen och visparna, men semlorna mumsar dom minsann i sig själva...

PS Husse frågar inte ens om länkningar, för hos Blogger har jag en blogglista med dom bloggar man läser, och då räknar han det inte som länk, fuskisen... DS

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards