smulansvarld

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av smulansvarld - 28 juli 2012 18:31

Idag fick matte ett sms från Telia som sa att ett stort åskväder var på väg in nu i helgen, sen tipsade de henne att dra ut kontakter från tv,dator etc och för vidare information kunde hon gå in på Telias hemsida...service lr?  


Men nu har det inte varit nåt riktigt åskväder, lite snabbt kom det in nåt imorse...men sen har det bara varit kvalmigt och då och då har himlen mörknat.

Så idag tog vi oss till klubben där det var lydnadstävlingar, för att få lite störningsträning. Oj, med folk och hundar där var.

Herr Nisse träffade jag där med, och efter lite utskällning från min sida var det riktigt roligt att hänga lite med honom  . Nisse han e cool han! 


Sen blev det lite träning med syster och huj vad jag passade på att springa kors och tvärs, hoppa på matte och försöka bita henne i fingrarna.

Matte sa att det inte var riktigt så hon tänkt träningen...så sen blev det att vackert sitta still en stund i en " sitt i grupp" övning.

Vilket jag kunde det med....


 


Sen blev det platsliggning med, men då fick jag följa med matte bakom planket och gömma mig..


  ...tills jag tyckte syster behövde värsta störningen.


Så jag sprang fram till henne och gav henne den bästa ögontvätten jag kunde! Och det tyckte jag allt hon klarade bra  ...hon är duktig min syster Yster!


Resten av träningen sprang jag det värsta jag kunde...





Hej hopp! 

Ovido - Quiz & Flashcards