smulansvarld

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av smulansvarld - 9 juli 2012 14:27

Upp med tuppen var det idag för att bege oss ut i skogen för spårning. Jag fick ett litet med en vinkel, som jag redde ut utan alltför mkt snurr och på raksträckan visade jag matte att där gått lite vilt över mitt spår men sen gick jag tbx och fortsatte spåra vidare. Ville ju bara göra henne uppmärksam  ....


Syster Yster fick tre upptag med små godisburkar på varje slut...vilket jag tyckte kunde vara kul att försöka frispåra upp, men se det tyckte inte matte alls var så klokt av mig.

Hon t.om hotade att sätta in mig i bilen igen när vi skulle (läs matte...) äta frukost!


Efter spår och en rask promenad blev det en sväng inom klubben för att träna lydnad, och jag kan säg det var varmt då! T.om med min tunga hängde som en slips! Fast molnen var hotfullt svarta?!


Och mkt riktigt sen kom regnet, men då hade vi precis hunnit hem  .


Och igår fick jag bling bling halsbandet på, sen for vi till ett mysigt café där det skulle ätas våfflor, mums mums!

Såklart hoppades ju jag på att min charm skulle göra att jag med fick smaka..... Så jag satt mig tillrätta på en bänk så att ingen skulle missa se mig ....


 


Och jag får verkligen ge det här cafét fem Smulpoäng för bästa uppmärksamhet och service....

jag fick en alldeles egen bit våffla!!!

Ja, hade jag varit större så hade jag fått en HEL våffla sa tanten men nu vågade hon inte.

Men jag var så nöjd jag och god var den!


 



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards