smulansvarld

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av smulansvarld - 29 juli 2012 18:13

Ska eländet aldrig ta slut idag!!!??

Gissa vad som hände sen här idag...jo matte hivade in mig i duschen bara för att jag la mig och rullade på en död mus när vi var ute och gick slingan!  

Hon satt mig där med sele och allt på, muttrandes att nu skulle allt tvättas...för en sketen mus skull???

Idag är hon bara såååå jobbig, matte!


 


 

..trodde hon jag skulle bli gladare om ankfan var med oxå ?? ...


 


 



 


 


Kan dagen bli mkt värre?




Hej hopp! 

Av smulansvarld - 29 juli 2012 10:30

Just nu sitter jag i min bur och tjurar och jag tänker INTE komma ut i första taget!!!! Hur mkt det än fjäskas med kycklingfilér, gos och bollar (njäe,hm..det är ju inte mattes melodi tyvärr  ...)


Varför undrar väl ni? Jo för nu skulle matte såklart rensa öron,klippa klor och ha sig och idag bara ville jag inte!  Hal som en ål slingrade jag mig ur mattes knä och sprang o gömde mig stup iett.

Kan säg det blev oavgjort i vår kamp idag, en klo blev kvar som matte sa hon tar när jag är lite "gladare", hmrf,jo du..pyttsan heller!

Tänker tjura hela dagen jag! Så nu sitter jag här inne....


Matte undrar nu om denna tjurighet står med i rasbeskrivningen....


 


(..obs, detta är från en dag när jag var glad och uppförde mig...)



Hej hopp! 

Ovido - Quiz & Flashcards