smulansvarld

Alla inlägg under juli 2012

Av smulansvarld - 4 juli 2012 13:35

Nu tycker jag allt det är dax för lite film igen  !  Denna gången har jag upptäckt en ny sak......




 

Av smulansvarld - 1 juli 2012 09:12

Idag hamnade vi i värsta åskvädret på morgonrastningen, regnet vräkte ner från ingenstans och det blixtrade som värsta fyrverkeri! Det var knappt jag hann med allt jag behövde innan vi rusade in igen.

Så nu undrar vi hur resten av dagen kommer att se ut?


Igår var vi ute och spårade på morgonen. Mitt spår visade sig mest bli en besvikelse då några förbi passerande vars lösspringande hund hade varit och snott min burk med godsaker matte hade lagt som slut!

Tala om att jag blev snopen när jag inget hittade (nog för matte är snål, men?.....)  !

Ja matte blev lika snopen hon.


Men sen fick jag springa med på systers och det gav desto mer utdelning, oj vad jag hann norpa korvar  ...


 

...här ligger jag och väntar på att vi ska ge oss ut i spåret..


  och syster likaså..



Och häromdagen när vi var ute på en långrunda hittade vi fullt av små kottar till matte,sådana som hon samlar på..så hon plockade fickorna fulla .



 


Annars är här bara lugnt  och som det ser ut idag så ska jag nog fortsätta ligga och slappa tills vädret vänder....


 




Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards