smulansvarld

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Semester.....

Av smulansvarld - 20 juli 2012 12:34

Oj oj, nu vet jag inte i vilken ände jag ska börja för en hel del äventyr har jag hunnit med?!


Det började med att jag för en vecka sen ungefär, fick för mig att jag skulle få små valpar. Så sen dess har jag mest gått runt och gnällt,boat och allmänt varit en liten bitchig tyrann enligt matte, förstår inte alls vad hon menar med det??  

Jag måste ju vakta alla små nallebebisar från syster tex (vilket fick matte att plocka bort alla!!)

Ja ja...bitchig tänker jag vara ändå ett tag till...


Sent åkte vi till en stuga med mysig trädgård där vi kunde springa runt hela dagarna...om nu det bara inte regnat varje dag (så gott som...), så här långt.

Inget internet kunde matte trolla fram i stugan heller, så det blir lite pauser här på bloggen då och då.

Så om dagarna har vi gjort som här hemma, kört spår ibland och uppletande ibland. Och åkt runt på små äventyr lite här och där lr gått på upptäcktsfärd runt stugan.


Som när jag fick syn på den här lille fågeln på farstu räcket....


 


Lr när vi begav oss ut i trollskogen...där jag var MKT modigare än syster!


 


Jag vågade mig upp på de rackarna medan syster...


 


...bara nosade försiktigt på dom  !


 


Här fick jag med henne upp..men då var det ju ingen av de stora trollen....


 


 


Ja det var en del av vad jag gjort de senaste dagarna  .




Hej hopp!


 
 
Ludde

Ludde

20 juli 2012 21:46

Tur att du inte var ensam i trollskogen! Kramis!"

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Gizmo

Gizmo

22 juli 2012 01:32

Hejhopp sötnosen.. Så spännande ni har haft det.
Du är lika söt som alltid. Det måste vara ngt med dom där tvåbeningarna min ser också till att få upp mig på lite av varje när tillfälle ges.
Ha det så gott nu.. Jag ska natta matte.. ZzzzZzzzz

http://gizmopojken.blogg.se

 
Rasmus

Rasmus

27 juli 2012 07:49

WOW, ingen dålig trollskog och vart ligger den, om man får fråga? Skulle här varit skojigt att också få hälsa på trollen, vov.

Fina bilder :D

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards