smulansvarld

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Tisdag....

Av smulansvarld - 20 mars 2012 12:47

Idag blev det uppletande för nästan hela slanten...ja inte för mig jag var bara hjälpreda, men för syster.

Jag fick springa mkt för det var himla mkt upp och ner terräng,pust. Sen hade jag svårt att bestämma vad syster skulle få leta upp...ja matte hade ju klart redan bestämt, men dom valen tyckte inte jag om...

Jag såg ju den bruna råttan och honom ville jag ha själv!


  


   


Efter så mkt spring var det knappt jag kunde hålla ögonen öppna....


   



Hej hopp! 



 
 
Kasper

Kasper

20 mars 2012 14:36

Du har ju faktiskt i alla fall liiiite kortare ben än syster, och det borde sannerligen berättiga dig till ensamrätt till bruna råttan!
Men oh, så fina ni är tillsammans, du och syster! :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
 Rudi

Rudi

20 mars 2012 20:08

Så klart du blev trött i korta benen efter allt spring. Ni är allt bra fina tillsammans Syster och du!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

20 mars 2012 21:42

Man kanske kan säga att Syster letade upp råttan åt dig? Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny o Brio

21 mars 2012 14:44

Vilken härlig terräng!!!
Ja, det är klart att du måste få vara med och bestämma lite du med! Vila småbenen nu!

 
Rasmus

Rasmus

21 mars 2012 17:24

Förstår att det inte är lätt att hänga med syster yster. Men du är duktig och du är också duktig på att störa när systern behöver dess träning.

Så gulliga ni är tillsammans :)

Tassvink

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards