smulansvarld

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av smulansvarld - 10 mars 2012 12:01

Efter frukost begav vi oss ut på en långrunda här hemmavid, i över en timma var vi ute...och gissa vad?!  Solen kom!!!  


Nu är vi genast piggare, definitivt jag... Så fort jag kom in har jag härjat runt bland nallar och med min boll, matte tycker ju att jag borde vara rejält trött efter den rundan..men inte jag inte  .



 



Hej hopp!



Av smulansvarld - 10 mars 2012 09:11

Idag trodde vi att solen skulle stråla och det skulle bli varmt och härligt? Men än kan vi inte se nåt   ...


Tanken var att vi skulle ut och spåra men matte verkar ha planerat om?? Och "vår" skog är ockuperad av en stor orienteringstävling, så dit blir det inte.

Undrans vad det då blir för kul idag? För kul måste det bli efter gårdagens slit!


  

...frukostdax medan matte funderar vidare...



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards