smulansvarld

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av smulansvarld - 19 mars 2012 12:44

Vilken skillnad på väder det kan vara. Igår var dimman så tjock så man knappt såg tassen framför sig och idag är det strålande sol och blå himmel...men blåser halv storm känns det som!


Igår fick jag inte vara med när de stora skulle ha en spårdag ute i skogarna,fast inte gjorde det mig nåt i det vädret...

Idag tog matte ,syster och jag oss en tur ut i skogen. Vilken fart man kunde få upp i den blåsten när man sprang på öppna platser!  


Efter rundan blev det träning för syster och jag såg till att störa och försöka sno en och annan godis med. Jag var minsann snabb fram till konen, hann före syster...fast jag väntade iofs inte på att matte skulle säga de magiska orden  .


Men nu ska jag inta soffan och boa in mig i mysigaste pläden...


  


  




Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards