smulansvarld

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av smulansvarld - 30 mars 2012 14:48

Jodå diskade gjorde matte bra. Tur jag övervakade det hela...



 


Och förmiddagsträningen på klubben var jag jättenöjd med, troligtsvis inte matte helt och hållet för hon har tendens att hänga upp sig på småsaker .

För min del ska det helst bara vara full fart och så mkt som möjligt av allt OCH massor av godis och bollar!


Jag såg till min glädje att matte fick syn på tränarkompisens alla nya bollar,fårskinn etc. Matte kvittrade som en fågel och det bådar ju gott,hi hi ( ja jag fick t.om provbita och kampa med dom!)Det låter som jag får nya häftiga saker snart!! 


Här kommer lite bilder från träningen.


 


 


    



Eftersom matte höll i kameran förevigades inte jag i några moment,bara i pausbild....


Nu ska vi strax ut i skogen på långtur,härligt värre   

   




Av smulansvarld - 30 mars 2012 08:53

Godmorgon,idag tänkte jag ta över här. Kan behövas lite ordning och reda här och då är väl jag den rätta, schäfer som jag är 


   


Frukosten är uppäten och nu ligger jag här och övervakar att det blir diskat oxå (kanske nån gobit trillar ner med,man vet ju aldrig?).

Sen blir det träning på klubben på fm,äntligen säger jag,för igår blev det inget alls! 




Ovido - Quiz & Flashcards