smulansvarld

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av smulansvarld - 27 mars 2012 11:14

Denna dimma! Varför måste varje dag börja med den?? Nu hann den iofs komma till slut när vi var ute men det behövs en tröja likväl.


Och JAG är ju en soldyrkare ut i klospetsen, och dessutom skrattar de stora dogsen och undrar varför jag sitter och skakar trots mildgrader....men som sagt jag behöver  !


Idag blev den träning på klubben för syster, och jag var förpassad till bilen under tiden,grrrr. Men innan dess fick jag iallfall springa av mig på vår skogstur . Jag lekte följa john med syster,gjorde precis som henne...tog pinnar när hon hittade nån,bet av små kvistar från en buske när hon gjorde det, åt lite gräs som henne(fast det var inte nåt nytt fräscht,blä..). Gränsen gick dock vid att äta mossa och jord, tvi vale vad syster e äcklig emellanåt!

Fast hon säger hon gör det i glädjefnatt?! Njae jag vet inte jag.....


När jag får glädjefnatt ser jag mer ut så här.



 




Hej hopp!   

   

  

Ovido - Quiz & Flashcards