smulansvarld

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Våren här på allvar?......

Av smulansvarld - 12 mars 2012 11:25

Idag var vi åter igen i skogen, strålande sol och det blev bara goare och goare värme medan vi var ute!

Jag fick t.om springa utan jacka  .

Fast när matte såg hur jag såg ut sen hotade hon med bad ikväll...jag sprang nämligen fram o tbx under bilen så hela ryggen var skitig  .. Men det va ju bara glädjefnatt!


Och talar vi om fnatt så fick nog matte det igår, för hon sa hon hade hört en skata låta som en kvittrande undulat/kanariefågel!!!


  


Matte tycker jag ser så vuxen ut när jag ligger i systers gigantiska bädd... hallå det ÄR jag ju,2 år e vuxet!



Hej hopp!



 
 
Laika

Laika

12 mars 2012 20:19

Som jag brukar säga till matte. Man ska ha plats att ligga på och jag tycker det ser ut som att du har just precis lagom med plats. Frågan är om din syster har plats? Kanske ska du be henne byta bädd med dig rent ut? Hon kanske inte tar så mycket plats när hon sover tro.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

12 mars 2012 21:19

Springa under bilar kan jag bara drömma om. Den bädden var enorm! Där skulle vi ju få plats ett helt gäng - vuxna... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kim

Kim

12 mars 2012 23:01

Akta så du inte misstags för en prick i mönstret. Fniiisss!

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

13 mars 2012 14:04

Vilken tur att du inte låg mitt på, då hade jag nog inte sett dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards