smulansvarld

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Londondimma....

Av smulansvarld - 28 februari 2012 12:59

...ja stundom var det nästan det!

Efter vår raska skogsrunda så fick syster ett pass lydnadsträning och jag ville klart oxå...lr tja egentligen ville jag inte alls göra några övningar i det sörjiga blöta gräset  men man kan ju låtsas man vill så får man komma ut och springa runt iallafall  .


Och vi VAR jätte smutsiga när vi kom hem! Men mig är ju inget större bekymmer,matte tar av mig kläderna och vips är jag fin. Värre är det med syster,inte ens en avtorkning med stora handduken hjälper, det blir att ligga och torka ett tag med.


Men jag...jag kan härja loss där inne direkt med mina nallar! Idag var det lilla "hjärte"-nallen som fick sig en omgång...


  

...förlåt nalle för att jag slitit av dig toffeln och hjärtat du hade i handen  ...



Hej hopp!

 
 
Gizmo

Gizmo

28 februari 2012 13:16

Du må tro att JAG var smutsig när jag kom hem idag..
Dumma matte till o med fotograferade mig.. Elakt eller hur...?!

Nallar, ja dom är väl till för att busas med så sånt får man räkna med säger matten här.. Nospussar från mig

http://gizmopojken.blogg.se

 
Ludde

Ludde

28 februari 2012 21:23

Det verkar som om nallarna lever farligt hos dig... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rasmus

Rasmus

29 februari 2012 09:34

Här tränas inomhus tills marken blir bar o torr. Kan tänka mig att det tar sin lilla tid o bli torr för syster yster... härligt bild på dig i aktion.

Hoppas er dag blir bra. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards