smulansvarld

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av smulansvarld - 4 februari 2012 18:57

Under dagen hanns det med lite av varje. Fm började med en lång härlig skogstur i snabb takt och matte med kameran runt halsen.

En och annan bild hanns med innan innan fingrade frös för mkt och jag busade runt och ställde såklart upp på bilder...


  

...gott att köra hela huvudet i snön!


  


Vi sprang på ett tappert gäng hundtokiga som tränade bevakning där ute med, såg jätte kul ut! 

Precis efter platsen där de hade parkerat sina bilar såg vi sen fru älg...som sen visade sig vara fru älg med fjolårskalv.

Gissa om matte fotograferade!


  


  


Sen blev det bus resten av vägen till bilen..


  


  


Eftermiddan ägnades åt träning inomhus, lite dirrigerings apportering blev det en kort stund ute oxå. Matte bakade lite och jag tog en och annan av Smulans nallar och dattade på..men det hoppas jag ingen inte skvallrar på  ...


En riktigt kul dag blev det av min egentid med matte!  

Av smulansvarld - 4 februari 2012 08:40

Godmorgon alla, idag är det jag som tar mig tid här på Smulans blogg  . Eftersom nu matte och jag

får lite husfrid här när "yrvädret" är iväg, så ska det tränas detaljer inne idag,bla ,jipppiii!

Normalt är den lilla myran runt benen på mig och försöker sno mina belöningar, så det blir lite lyxigt idag med egentid med matte  !


Men först en morgonpromenad, strålande sol ute och bitande kyla - 15, men älskar ju springa loss i snön  ...



  



Ovido - Quiz & Flashcards