smulansvarld

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av smulansvarld - 8 februari 2012 12:39

Efter en skojig skogstur och jag fick hjälpa matte ställa ut rutor, koner och apporter till systers lydnadsträning så var det skönt komma hem och gosa i myspläden.

Jag hörde fåglarna kvittra i skogen med så nu hoppas jag på "snö väck".


Jo, medan jag låg där på soffan så kunde jag inte sluta fundera på vad jag upptäckte häromdagen..det är nämligen så här va,

MINA nallar ser ju ut så här:



Notera hur rena och fina dom är..

Men så har vi då syster Ysters nallar, som hon ju gärna dattar på:



Se här hur fula och inte lite äckligt smutsiga dom är efter hennes behandling! 


  


 


Ingen vacker syn,usch!

Men nu är det så här....jag hittade en av mina små råttor liggandes under köksbordet sån här när jag kom hem i helgen??



OCH det är inte jag som smutsat ner honom!!


Vem är då den skyldiga....



 

     

   

 

Av smulansvarld - 8 februari 2012 08:46

Vet ni vad!? Idag hörde jag fåglarna kvittra igen och det är mildare ute igen !

Så nu blir det frukost och sen ska jag följa med ut i skogen.


...och tänk när vi har det så här igen, Smulan längtar!



Hej hopp!

   

Ovido - Quiz & Flashcards