smulansvarld

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av smulansvarld - 2 februari 2012 12:22

Idag var ännu en dag med bitande kyla -9 grader men med strålande sol och i skogen glittrade luften av fin snö som föll från träden.

Såg ut som glitter tyckte matte och trodde hon kunde föreviga det med mobil kameran...



  


...blev inte alls så,inte en ynka glittrig flinga syns tycker jag.


Själv hade jag fullt upp med att upptäcka små stubbar som kunde tänkas vara små nissars hem..ja, nu vet jag nämligen att dom finns! Men det var inte lätt, dom jag hittade såg jag inga ingångar på? Syster hjälpte mig med, fast hon var lite för ivrig.. hon gnagde gärna på dom.



  


  


Jag hade inte ens tid att sitta i ryggsäcken för det var så spännande, men nån tur hade jag inte idag...tror jag? Så imorgon tänker jag fortsätta min uptäcktsfärd  !



Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards