smulansvarld

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av smulansvarld - 11 februari 2012 20:01

Idag hittade vi oxå en rolig fototävling som matte tänkte vi kunde försöka oss på, så den här bilden blir vårt bidrag...


Varför inte va med ni med, här hittar ni tävlingen Hunddagboken.


  






Av smulansvarld - 11 februari 2012 16:50

Det blev en lång skogsrunda nu i em som bjöd på ett häftigt möte med ett gäng ryttare som galopperade förbi oss i full fart så snön yrde!

Matte blev förvånad att jag inte skällde ut dom (det gör jag på det mesta...) och efter de dundrat förbi stirrade hon frågande på mig när jag sprang iväg som en galning neråt stigen.

Såklart man blir full av spring i benen när man ser hur coolt det såg ut med hästarna!

Till och med syster stirrade förvånat på mig....


  


..men sen ville hon oxå tokspringa.


  


Sen hittade vi jätte istappar....


  


..och matte samlade på söta kottar hon hittade. Men dom tyckte jag att jag kunde få bära på, men icke.


  


  Försökte vara snabb och sno en men när matte är på det humöret är hon snabbare än snabbast,grrrr!


Jo, en sak höll jag på att glömma...jag hittade den perfekta tomtenisse bostaden (tror jag?) med gran utanför och allt!


  


Och där fanns en ingång, som jag hade lust att krypa in i, men matte hindrade mig  ....hon menade jag kunde fastna???

Jag ville ju bara se om jag hittat dom små nissarna..



Hej hopp!



Av smulansvarld - 11 februari 2012 09:58

Seg morgon idag. Jag gjorde min skäl mig till och gick upp i tid och tänkte jag skulle väcka alla...men se det var ingen som tyckte det var kul alls!

Men nu har vi iallafall gjort våra morgonbestyr och frukosten är avklarad. Så nu får vi se vad dagen kommer innehålla för kul?


  



Hej Hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards