smulansvarld

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av smulansvarld - 5 februari 2012 15:57

Ångrar mig att jag inte följde med ut i skogen trots allt, nu när syster sa att solen sken och det bara var - 3 grader .

Hoppas nu det håller sig så och inte blir kallare igen?



Idag hade de traskat förbi en utfodringsplats för vildsvin OCH dom är nåt ingen av oss vill springa på! Onödiga djur tycker matte, fula tycker jag och brukar morra på dom om jag ser dom på tv .....



Själv fördrev jag tiden med att sniffa i köket efter mattes kakor hon bakade och lägga upp taktiken för att tigga till mig en och annan smula sen....



Så nu ligger jag här och väntar.....



....och så här söt kan bara inte matte motstå mitt tiggeri ..



Hej hopp!  

   

   

 

   

Av smulansvarld - 5 februari 2012 09:42

Idag frös nos"vingarna" snudd på igen, så kallt kändes det! Det gick minsann fort på morgon rastningen...

Fast många har mkt mkt kallare än vi har ,brrr stackare...för jag tycker det är mer än nog som det är här!


Jag slipper följa med på långrunda iallafall, en dag som idag...


 



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards