smulansvarld

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Naglar och shopping....

Av smulansvarld - 24 februari 2012 14:44

Matte var iväg och köpte presenter och fixade naglarna och kom precis hem. Gissa vad jag fått, ett nytt halsband att ha till vardags !

Och lite tuggben till oss var där med..egentligen skulle hon in och handla mat till syster men den sorten var tydligen slut så då shoppade hon annat istället. Och jag blev jätteglad för det...men syster kanske mindre glad för nu är hennes mat snart slut  slarver till matte va!?


Fast den riktiga presenten hon köpte får jag inte se för den var inte ens till mig??!! Hallå, VEM mer än jag ska ha presenter säger jag?

Nåja,jag ska prova mitt halsband och gnaga lite på benet som doftar bacon, tror jag...ja de små e så klart mina,suck...


  


Och denna gång fick syster stå ut med att vara "nagelmodell"....


  

..ni ser vad vi får stå ut med va!


Men nu ska här fikas (läs matte...) och sen ska vi ut på långrunda och minsann ser solen ut att titta fram?


Hej hopp!



 
 
Ludde

Ludde

24 februari 2012 17:27

Hade jag haft såna klor skulle nog husse kommit med tången. Kul att ni fick lite fredagsmysiga tuggisar... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

24 februari 2012 20:43

Ja, det är nog säkrast att matten kper mat till storasyster så att hon inte äter upp lilla dig i sömnen eller nå't...
Fina presenter och snygga naglar!!
Ha en trevlig helg!

 
Rasmus

Rasmus

25 februari 2012 10:33

Ser att du fått samma ben som jag fick här igår, visst är dom smarriga.
Och vilka fina naglar din matte har, min matte knaprar på sina av och till. Hon har haft långa en gång i tiden, men tycket bara att dom var i vägen :/

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards